Понуда штанда Србије се састојала се од наших производа које је могуће набавити у Јапану, укључујући џемове „Бакина тајна“ и пиђур компаније „Foodex“. Заинтересовани су такође могли да купе и књигу групе јапанских аутора о Србији на јапанском језику „60 поглавља да бисте упознали Србију“, као и „Ena Space“ сувенир сет за туристе са традиционални српским мотивима и оловке које могу да се посаде после употребе. Продавали смо и мајице и торбе са натписом „Taste of the Balkans“ од којих је приход намењен за подршку издању балканског кувара на јапанском језику ауторке Јелене Јеремић који ће у новембру објавити јапански издавач „Buna no Mori“. Део понуде су били и домаћи специјалитети и колачи које су припремили запослени у Амбасади.
У промоцији Србије су нам трећу годину за редом помагале и студенткиње факултета „Toyo Eiwa Jogakuin” на коме је у току факултативни програм о Србији којим руководи професорка Саори Маћида. Студенткиње су за ову годину осмислиле да посетиоцима понуде хладну соду са српским малинама и боровницама. Сваки купац је уз соду добијао поруку студенткиња о Србији као највећем светском произвођачу малина, као и да је у Јапану могуће купити српске малине и џем од малина, уз мапу Европе на којој је обележена Србија. Посетиоцима који су пробали соду и који су били заинтересовани да сазнају где је Србија и Амбасада студенткиње су пружале неопходне информације уз дистрибуцију промотивних материјала. Велики број посетилаца се фотографисао са панелима са женском и мушком српском народном ношњом чије су прављење студенткиње организовале у оквиру факултативног програма факултета, а који су свакодневно изложени у Амбасади.